dijous, 22 de maig del 2008

REUS AL YOUTUBE


Avui com m’avorria he entrat al Youtube.


Aquest invent meravellós que es el Youtube et dona l’oportunitat de veure vídeos que penja la gent...bé, que dimonis, ja sabeu com funciona.
I he escrit Reus al cercador.


El primer vídeo que surt és el videoclip dels Whiskyn’s.
Oh, que bonic, veure al bo d’en Joan Masdéu acompanyat dels seus socis en aquest vídeo. M’agrada el final, amb aquell toc dels Monty Python, quan els aixafa un peu gegant.
Sincerament esperava un vídeo del patronat de turisme de Reus, mostrant la ciutat i els seus costums, o un vídeo del carissim Gaudi Centre, però no ha estat així.
També el Youtube et dona l’opció “Prova també”.
A Reus l’opció és "Whiskyn’s".

M’he engrescat i volia veure altres vídeos d' altres ciutats, i he posat al cercador la paraula Tarragona.
Quina és la meva sorpresa que el primer vídeo representatiu de Tarragona es un vídeo que et mostra el Mazinger Z de l’ urbanització Mas del Plata, al Pla de Santa Maria.
I jo que esperava veure alguna cosa de Santa Tecla, les muralles o romans mig despullats i el que em trobo és a un dels herois de la meva infantesa.
Curiosa l’opció de “Prova també”: et dona l’opció “gitanos
Increïble però cert.

Al escriure Salou ja m’imaginava el que trobaria, després de les primeres experiències.
Esperava un vídeo de uns anglesos cridant borratxos pels carrers de la capital de la costa daurada, amb litres de cervesa i perseguint a noies.
El primer vídeo que respon a Salou és unes vacances d’unes noies holandeses, però molt més suau del que jo esperava.

Amb Cambrils, el primer, un vídeo del Patronat de turisme. Aquests si que fan la feina bé.

No vull continuar, però us animo a que fiqueu noms de pobles i veure quina sorpresa us espera.
No, amb Porrera no surt cap noia fumada.
Ni amb Guarroman surt un home sense rentar-se.



Visca Reus i visca el Youtube.

4 comentaris:

L'illa dels monstres ha dit...

doncs buscant coses de Reus també recordo que te sortien relacionats videos de gitanos... un punt en comú amb Tarragona potser?

Anònim ha dit...

que fort, es veritat.
que el primer video de tarragona sigui el del mazinguer z, es molt heavy.
aixo es pot solucionar?

Anònim ha dit...

Jo ahir vaig penjar un post del Mazinger Z. Salut i bon bloc.

Anònim ha dit...

fot gràcia que un fill d'un extremeny se'n rigui de l'opció "gitanos" com ell diu.