dissabte, 14 de febrer del 2009

DISSABTE MUSICAL

Des de fa temps m’ha donat, musicalment parlant, pels grups indies espanyols.
Vinc descobrint grups que tenen moltes coses a dir.



Son els Cycle i tinc tot el dia repetint al meu cap: Confusion!.



Els Vetusta Morla els vaig descobrir a principis de l’any passat, i fins que no he aconseguit el disc no he descansat. Magistrals.



A aquests nois bascos, els We are Standard, els vaig descobrir a Cambrils, i xerrant amb ells, em vaig comprar el seu disc. Impressionant.



Uns altres que venen pegant for. Els Delorean em recorden als Cure, no sé perquè.

I podria dir noms i noms: Dorian, Russian Red, Cooper, Deluxe, Amaro Ferreiro, Krakovia, etc.
Però avui és dissabte i tinc ganes de ballar.

Visca Reus i visca la música.

1 comentari:

Anònim ha dit...

que bons.
m'he baixat molta de la musica que dius i que no coneixia.
gracies.