diumenge, 27 de setembre del 2009

ADÉU, NOIS.


Havia de ser una nit màgica.
La ciutat estava bolcada. Molta gent omplint la plaça del Mercadal minuts abans.

Havia de ser una nit màgica.
El millor grup de Reus s'acomiadava davant del seu public, rodejats de companys de professió: Jofre Bardagí, Cris Juanico, Titot, Lluís Gavaldà, etc.

Havia de ser una nit màgica.
La nit era perfecta, una temperatura agradable.

Però un cop més, la sonoritat de la plaça del Mercadal, ho va espatllar tot.
Horrorós, fatal, horrible, feia mal a les orelles.

No s'ho mereixien, però actuar al Mercadal, es lo que té.

Espero que pel DVD, agafeu el so directe de la taula.

Encara els hi queda un concert per dir adéu definitivament.

Si, definitivament.

Prefereixo callar.

Adéu Whiskyn's.


Visca Reus i visca els Whiskyn's.



Foto: Reusdigital.cat

U.I.V.M.Q.M.P.

3 comentaris:

Una fan decepcionada ha dit...

van faltar moltes cançons, moltissimes: del sud, lila, etc...els primers exits sobretot.
el so era terrible, pero la gent estava freda i poc receptiva.
a mes, una mica d'humilitat perque tota la estona: jo, el meu amic, el meu grup, es el meu amic, es meu, jo.... no em va acabar de agradar.

Anònim ha dit...

jo penso anar al concert d'alcover a treure'm el mal gust de boca del de reus. 17/10 a les 23.30

Sara ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.