dissabte, 12 de setembre del 2009

12-S

El meu amic Manolo és de Madrid.

El conec des de fa anys, molts anys, em passat molts estius al "pueblo" i tenim una ferma i gran amistat. És advocat, col.labora amb diverses ONG's i es vol treure les oposicions de notari.
Porta anys estudiant, molts anys.És un paio obert, d'esquerres i creu que Catalunya aconseguirà algun dia l'independència, d'alguna forma o altra. És una llàstima que sigui del Real Madrid.

Sempre parlem el dia 11 de setembre. Recordo que al 2001 em va trucar i em va dir que Bin Laden ens havia fotut la diada.
Ahir el vaig trucar jo.
-Eh, catalan, por fin te gastas algo de dinero.-van ser les seves típiques paraules de salutació.
Vam xerrar sobre el ridícul paper de Iniciativa i els seus "cadells" al xiular l'actuació de Noa, dels xiulets a tots els partits polítics, de Joan Laporta i les seves ànsies de protagonisme, etc.
-¿Y en Reus, que?.
Li vaig comentar que es faria una manifestació conjunta unitària del camp de Tarragona a Reus, però que les joventuts d'esquerra republicana de Catalunya havien estat expulsats.
També sobre les divisions internes, les ànsies de poder de tots, els diferents partits que s'han creat, baralles internes, problemes entre càrrecs, enfrontaments...

-¿Unitaria?. Nunca alcanzareis nada si no estáis unidos.

Cada vegada ho tinc més clar.

Visca Reus i visca Catalunya.