dimarts, 21 de juliol del 2009

VIATGE AL ESTRANGER

L'altre dia vaig anar al estranger, es a dir, a Tarragona.
Vaig anar al concert de Manolo Garcia, al Camp de Mart.

Abans, però, haviem de sopar.
Vaig parlar amb algun amic tarragoní (en tinc algun, jeje) i em van dir un munt de llocs per fer un mos abans del concert, i sobretot, bé de preu, que les coses no estan per llençar coets.

Si Tarragona pot presumir davant de Reus en alguna cosa, és en la gran oferta gastronòmica i a molt bon preu.

La meva parella i jo vam anar al KOOP.

Deliciós, fantàstic, quina amanida, quina bosseta i quin pastís de xocolata.
Un molt bon tiberi i molt bé de preu. A més en un lloc encantador i molt ben atés.
Busca un lloc així a Reus. No ho trobaràs amb tanta facilitat.

Em va fer "ràbia". Ens porten molta avantatge.
Restauradors reusencs, espavilem!.

També em va fer "ràbia" que en Manolo estigués immens.
Com mai l'havia vist. I mira que ha visitat Reus en moltes ocasions, però al auditori del Camp va estar grandiós, millor que en totes les seves visites reusenques.

Tornaré al estranger aviat.

Visca Reus i visca la ràbia sana.

4 comentaris:

L'illa dels monstres ha dit...

hostia, el Koop, fa uns quants anys que hi vaig anar a dinar i l'altre dia em preguntava si continuava obert o no, i ja veig que sí i bé

Josep ha dit...

Poca broma! Hom comença reclamant més oferta gastronòmica i acaba patint un Bulli al costat de casa.

el nen de les oques ha dit...

hi han tantes coses en que Tarragona li passa la mà per la cara a Reus....


fuera fuera fuera!!!!!!

Persona non grata ha dit...

Apreciats amics.
Que voleu que us digui: em va fer ràbia.
I si, hi ha tantes coses que ens passen la mà...però no seré jo qui ho admiteixi.
Com Santa Maria Goreti: abans morir que pecar.


fuera, fuera, fuera!!!! (és un crit de guerra entre el nen i un servidor).