dissabte, 11 de juliol del 2009

N'HI HAN MÉS FORA QUE DINS.



No soc molt fan de El Canto del Loco.
Però em recorden aquelles èpoques de grups madrilenys com Ronaldos, Hombres G o Modestia Aparte, i soc una mica nostàlgic.
A més, vaig aconseguir invitacions i era la meva forma de dir adéu a la festa major.
Si, recordem que el concert d'ahir s'engloba dins els actes de Festa Major.

Em va cridar molt l'atenció les seves entregades fans, que moltes hores abans feien cua a les portes del parc de la festa.
Suposo que esperaven per ser a primera fila, perquè espai hi havia un munt.
Algunes van fer nit a les portes. I al matí van fer cap a un supermercat molt proper on van fer servir els lavabos per rentar-se i canviar-se de roba, la secció de la perfumeria per maquillar-se i els congelats per refredar les seves begudes. Com deia aquell: joventut, diví tresor.

El muntatge que portava el grup de Dani Martin era impressionant. Pantalles gegants, llum i só potent i molts vídeos que es projectaven al ritme de la música. Com he dit, molt encertat i digne de grans grups internacionals.

I un gran detall: enmig de tot el parc de la festa, una passarel•la elevada amb vistes excel•lents per a gent amb minusvalia. Un lloc còmode on gaudir del concert. I amb un lavabo per a minusvàlids. Un 10 per aquest gest.

Cares conegudes, molta canalla amb els pares i els preus d'escàndol: un aigua, tres euros. En fi, que si no es venen discos, s'hauran de buscar els diners per un altre cantó.

Ah!, per cert, si la meva memòria no falla, i ho fa poques vegades, musicalment parlant, aquesta era la segona visita del grup a Reus. Van venir quan eren cinc i un grup desconegut pel gran public.

Visca Reus i visca les groupies.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tan desconeguts no eren la primera vegada que van vindre a Reus, perquè aquell any ja estaven nominats als MTV Europe Music Awards. Com sempre es poden dir moltes paraules per omplir espai, però quan toca donar dades no en clavem ni una.

Visca Tarragona i visca el Camp de Tarragona!

Persona non grata ha dit...

gràcies per l'aclariment, anònim.
com he dit, no soc fan de el canto del loco, però recordo que no era la primera vegada que venien a Reus, no com diuen tots els diaris (inclos el de la teva ciutat) i els programes de festa (inclos el de la meva ciutat).
jo dono la meva opinió, que per no ser fan del grup, no es dolenta.
gràcies per visitar el bloc.
Visca Reus!