divendres, 16 de gener del 2009

CARNAVAL 2009




Rebo una convocatòria per una roda de premsa del carnaval de Reus.
Osti, el carnaval ja és aquí un altre cop?
Si que ha passat ràpid el temps...cony, si ja fa un any que vaig començar el bloc!
En fi, un altre cop Carnaval, una de les meves festes preferides.

Ho convoca la gent de la colla Os Irisados???.
És una colla que desconec totalment, i mira que conec colles de carnaval.
Amb l’article OS al davant, em fam patir.
Tant de bo m’equivoqui, però molt em temo que aquest OS vol dir “brasiler”, que és el que ens volen vendre des de l’IMAC i des de la FRAC.
Treure tota la nostra identitat i transformar el nostre carnaval en un mirall canari o brasiler, amb les seves dosis de pit, cuixa, plomes, malucs, caipirinha i Carlinhos Brown.

Això ho em d’impedir, nois.

Començo a patir, començo a tenir por.

Visca Reus i visca el carnaval de Reus.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

os irisados?
mama, por!

Anònim ha dit...

La colla Os Irisados son tots de reus, si mes no es una colla crada enguany i el nom no se a que a vingut pero no te res a veure amb brasil, caipirinyes i carlinyos braons.

Anònim ha dit...

Estic d´acord amb el comentari que fas de que ja era hora que es fes una arribada per dijous com deu mana.Portem uns anys sense originalitat ni creativitat de cap mena, almenys aquest any ha sigut una posada en escena espectacular.Jo si hi vaig ser , apart he parlat amb d´altre gent i tots pensem que aquesta combinació de foc, piro, so esclatant i l´espectacle en si ha valgut per fi la pena.Ara el tema està en saber si l´any que bé tornaràn a tirar enrera o mantindràn el nivell d´aquest any.

Anònim ha dit...

Soc el president de OS IRISADOS, i el nom el vam posar perque ens va sortir dels collons em sembla que queda clar la emrda de carnaval que tenim per aixo vam buscar u nom de merda.

Si teniu cap dubte em truqueu i parlem cara a cara si sou prou reusencs. I recordeu que cada colla posa el nom que vol jo no posare noms tan xorres com alguns que he vist a la nostra ciutat que realment fan pena de veure i em sembla que us a quedat prou clar que tenim suficient poder per fer un espectacle que han baixat els angels de Sant Pere a cantar i lloarlo.





658 41 31 01