dilluns, 1 de desembre del 2008

NO HE ANAT AL NOOVO



Encara no he anat al Noovo.
-Osti, txec, no ets modern si no has estat al Noovo- em van dir.

Doncs no, xiquet, encara no l’he trepitjat, i mira que em crida l’atenció, però encara no he tingut l’oportunitat.
Culpa dels amics, que em lien, com vulgarment es diu, pels bars i locals del centre.
Que si copeta per aquí, que si una altra per allà, que si anem a fer la penúltima allà dalt, etc. que s’hem fan les mil i tres quarts.
I es que la avantatge del nou esclafit de locals (visca, he colat la paraula de moda) al centre de Reus, fa que no agafi el cotxe o la moto. I això és molt, perquè torno a casa caminant.

Ja es va intentar reviure la morta nit reusenca amb una sèrie de locals a l’avinguda Pere el Cerimoniós. Però els veïns es van llençar en contra d’aquell projecte. Ostres, n’hi havia un local que prometia, però va tancar molt ràpid. No m’enrecordo ni del nom.


També es va parlar dels locals buits de l’estació de trens, però només van ser paraules.
I ara, un grup de joves han obert diversos locals al centre que, a poc a poc, han revitalitzat la nit reusenca i l’han tret del coma profund.


Ja no cal anar fora. Ara fa mesos que no trepitjo l’estranger, es a dir Salou, Cambrils o el barri marítim. I per anar al Noovo has d’agafar el cotxe, per necessitat.
I ara, em fa mandra. Engegar la Vespa amb una copa de més...no, gràcies.


És de valents obrir un local de marxa a Reus. I obrir una discoteca potser es cosa de bojos. Molta sort als amos del Noovo.


-Si vols aconsegueixo que t’apuntin a la llista- em va dir una amiga.
Osti, companys, a més hi ha llista per entrar.

Quan planegi agafar el cotxe, a veure si em passo.
Esperarem pel centre. Li diré al Àngel del Blondie que em posi una copeta mentrestant.

Visca Reus i visca l’esclafit de locals.

4 comentaris:

L'illa dels monstres ha dit...

ni ganes d'anar, ara sembla que estiguem tots obligats a anar a Noovo. a mi em van dir els preus de les consumicions i encara ric ara. ser modern i guai és molt car, a sobre en un ambient que... en fin

Jobove - Reus ha dit...

un servidor si no posen lents no hi va, el tecno ha matat al lent a les discoteques !!!!

Anònim ha dit...

divendres the pinker tones a cambrils, i gratis, nens!!!

Anònim ha dit...

donç yo no he anat i he plorat i tot..pero txec que hi farem!!!