dimecres, 30 de juliol del 2008

POLÈMICA SERVIDA


Sóc fill d’extremenys.
I conec Extremadura. L’he visitat en moltes ocasions.
Cada any, amb el Renault 5 del meu pare fèiem hores i hores de carretera en direcció al “pueblo”.
I allà, durant l'estiu, m’ho passava teta jugant amb els cosins i els amics.

I també he aguantat els típics i tòpics que em dedicaven els extremenys i també gent d’altres comunitats: “Catalán, catalunfo, polaco, agarrado, rata, pesetero, culé, marqués, señorito, ricachón”. Estaria hores.
M’ho prenia amb filosofia i bon humor, que havia de fer.
Jo els hi tornava, també.
I alguna que d’altra baralleta hi ha hagut. Coses de canalla.

Tots coneixem la realitat.
I ara amb la publicació de les balances fiscals, encara més.
I alguns haurien de callar i acotxar el cap.

Però el que ha fet el senyor Lluís Suñé, ha estat cagar-la de ple.
Senyor Suñé, home. Això no es fa.

Jo que volia baixar a Extremadura, amb les balances fiscals sota el braç i riure una estona. I de pas demanar que em paguin una ronda, que em deuen moltes.
Però ara, després de la cagada del Suñé, no m’atreveixo a baixar al “pueblo”, no sigui que em fotin una pedrada.
Senyor Suñé, li convidaria a coneixer Extremadura, però ara... mal moment.

Visca Reus i visca el “pueblo”.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

lo d'aquest regidor de torredembarra es molt fort.
pero mes fort son els anys i anys que hem suportat els insults del senyor rodriguez ibarra, president de la junta de extremadura.
i ningu el va desacreditar, ni li van amenaçar de mort

Anònim ha dit...

tens rao.
no veig be el que ha fet el regidor, pero el que ens han fet des de extremadura i el que ens faran, ho trobo pitjor.
jo tambe vull que els nens catalans tinguin un ordinador per nen a les escoles, com els extremeños