dimecres, 2 de desembre del 2009

RES DE NOU

Aquests dies he viscut sense ordinador.
Resulta que l’altre dia, al marxar el llum, se’m va espatllar la font d’alimentació. Jo no ho sabia.
Finalment, després de mirar i remirar, em vaig rendir i el vaig portar al metge, a la gent de APP. Ells si que m’ho van solucionar.
M’ha estès una recepta de 50 euros i l’ha curat.

Passar uns dies sense ordinador em semblava la fi dels temps, però he vist que no han canviat molt les coses.
Els nostres “estimats veïns” continuen reclamant lo que no es seu, l’aeroport.
Fins i tot, la gent de Mou-te, una plataforma ciutadana que fa pudor a que es convertirà en un partit polític, estira de les orelles als que no van votar a favor del canvi de nom. Però aquests qui es pensen que són?.

Primer, que mirin qui va impulsar i pagar l’aeroport. Després que parlin.

Estic pensant en crear jo també una plataforma.
Mou-te en contra dels Mou-te.


Visca Reus i visca les fonts d’alimentació.

1 comentari:

Anònim ha dit...

justament ahir es va presentar una plataforma en contra dels mou-te, jejeje.
que potser estas dins o que?