dijous, 4 de juny del 2009

REUS O SANTIAGO



Sempre demano festa a la feina per Sant Pere.

Com que em de demanar vacances a principis d'any, ràpidament miro el calendari i agafo la setmana de Festa Major.
Aquest any he demanat del 22 al 30 de juny.

Anys enrere xalava molt. No em perdia cap acte, anava a totes les tronades, balls, vermuts, inauguracions, xerrades, jornades de portes obertes i sobretot a les actuacions musicals.
Una festa major sense un concert gran no es festa.
Enguany, qui hi ha?. No hi ha concert de festa major.

El programa de festa major m'ha decepcionat.
Se que estem passant una crisi econòmica molt forta, si, d'acord, però pel meu gust, hi ha poques coses que cridin aquest any el meu esperit festiu.

Estic mirant ofertes de vacances per aquells dies.
Santiago de Compostela és una de les opcions.

Espero que la festivitat del Corpus m'animi.
Veure ballar els gegants, la mulassa i l'àliga al so de les gralles potser m'anima.
Ho necessito.

Visca Reus i visca Santiago de Compostela.